Hello, inkább a telefonod álljon sorban, mint te.

A kiélezett verseny megköveteli a vállalkozásoktól a lehető legnagyobb mértékű automatizálást. Spórolj időt, pénzt és energiát egy automatizált időpontfoglaló rendszerrel. Így növelheted a szolgáltatásod iránti bizalmat és megkönnyíted a kapcsolatfelvételt a vásárlóid számára.

Könnyítsd meg a munkád, foglalkozz az igazán fontos dolgokkal.

Egy igazán kényelmes és gyors automata foglalási rendszer segítségével a vendégeid akkor is be tudják jelentkezni hozzád, amikor zárva tartasz – akár mobilról is. Az online időpontfoglalás megszünteti a várakozást az ügyfélszolgálatodon, és egyben hatékonyabbá teszi az ügyintézést is, így az igazán fontos dolgokkal tudsz foglalkozni.

Az ügyfeled ideje egyre drágább. De a tiéd is.

Az online lehetőségek kibővülésével az emberek egyre inkább a számukra legegyszerűbb és legkényelmesebb lehetőséget keresik, hogy kapcsolatba lépjenek a szolgáltatásoddal. A legtöbben egyből tudni szeretnék, mikor van szabad időpont és szeretik kiválasztani a számukra megfelelőt.

Kiknek ajánlott az online időpontfoglalási rendszer?

Edzők, mentorok

Egyszerűsítsd le az időpontfoglalást és a teljes fizetési folyamatot, hogy még könnyebbé tedd az időpontfoglalást szolgáltatásod számára.

Magánklinikák, orvosok

Az időpontfoglalást, az orvosi szolgáltatások listáját, a fizetéseket és egyéb hasznos eszközöket az online foglalási rendszer teszi elérhetővé.

Szépségszalonok, fodrászok

Lehetőséget biztosíthatsz ügyfeleidnek online időpontfoglalásra. Az ügyfél választhat fodrászt, kozmetikust vagy manikűröst.

Ügyvédek, ügyvédi irodák

Automatikus értekezletek ütemezése, szolgáltatások listázása, fizetések kezelése, ügyvédenkénti bontásban

Masszőrök, masszázs szalonok

A vendégek előzetesen online foglalhatnak időpontot, masszőrt és kívánt kezelést, megkönnyítve ezzel az ügyintézést.

Javító és szerelő központok, üzletek

A kínált javítási szolgáltatások, szerelők és elérhetőségeik felsorolásával megkönnyítheted az ügyfelek számára, hogy akár online időpontot foglalhassanak.

Informatikai tudás nélkül, könnyen kezelhető felülettel

Az elektronikus fizetési lehetőség, Google naptárral való integráció és automatikus e-mail értesítés által lényegében az összes asszisztensi teendő helyettesíthető. De mindez nem igényel különleges informatikai tudást, ugyanis bárki számára, rövid időn belül és könnyen elsajátítható a háttérfelület kezelése

Kiemelt funkciók

Google naptár szinkronizálás

A weboldalon tett foglalások azonnal megjelennek a naptárban.

Automatikus e-mail és SMS üzenet

Automatikus értesítés a lefoglalt, módosított és lemondott időpontokról

Több alkalmazott kezelése

A cég alkalmazottainak profiljának egyéni testreszabása

Csoportos foglalások

A rendszer nemcsak egyéni, hanem csoportos foglalások kezelésére is alkalmas lesz.

Könnyű kezelhetőség

A háttérben a foglalás és az ügyfélkezelés gyerekjáték lesz.

Több helyszín

Sőt, több helyen is lehet szerviz időpontokat foglalni.

Kérdésed van, vagy már ajánlatot kérnél? Írj nekem és felvesszem veled a kapcsolatot!

Lépj velem kapcsolatba!